sobota, 19 marca 2011

Ohh

Edit 1 - chyba jednak przenoszę się na zoo mumba,jak ktoś też chce grać to niech gra a mój nick to Paulus.16129,a i konto na Stardoll oddam mojej siostrze,jak ędę chciała moze wrócę.Ale nadal będę pisała na blogu,tylko,że o zwierzętach


Może zacznę od tego nie piszę na blogu,bo gram w inną grę zoo mumba,nie wiem czemu,ale bardzo mi się spodobała,moje koleżanki w to grają i ja też spróbowałam,jak posiedzicie trochę to gra Was tak wciągnie,że nie wiem co,po prostu nie mogę przestać w nią grać ;p aż tak mi się podoba.Prowadzi się swoje własne zoo i tam kupuje zwierzęta i pielęgnuje i wszystko inne.I właściwie przepraszam Was,że nie pisałam,ale to właśnie dlatego,dzisiaj w nia zagrałam pierwszy raz,a przedtem mi się nie chciało :p I właśnie Stardoll juz mi się dawno znudził zastanawiam się czy po prostu oddać konto komuś kogo nie znam i będę mieć pewność,że już nigdy nie zagram,czy sprzedać je,ale nie ma duzej wartości,bo tylko raz było ss za 10,98 ,czy dalej grać,ale to ostatnie nie pasuje,o albo będę grała w STardoll albo w Mambę(to takie moje przezwisko na ZooMumba ),bo nie mam dużo czasu,więc będę musiała wybrać,jeszcze nie wiem co wybiorę,ale będę się musiała poważnie zastanowić,jak opuszczę Stardoll,to będę musiała też opuścić bloga,chyba,że będę pisała np. o zwierzętach ciekawostki i inne rzeczy,u mnie w klasie już nikt dawno nie gra na Stardoll,ja jestem ostatnią osobą,mi się zdaje,że to jest gra dla dziecie w wieku 9lat,bo już mi się strasznie nudzi ona,wchodzę tylko,żeby wchodzić.Nie wiem już sama,cały czas,albo odchodzę albo przychodzę,wiem,że macie juz tego dość i ja też muszę coś w moim życiu zmienić,nie mogę tak,już niedług koniec roku a ja muszę się podciagnąć w nauce nie chcę mieć z przyrody 3 bo na razie się tak zapowiada 1,3,5,5,3,

Poprawka

Poprawiłam troszkę nagłówek,jak Wam się teraz podoba,nie jestem bardzo dobra w grafice,ale coś tam mi wychodzi.Zobaczcie sami.
No to jak ten i jeszcze troszkę poprawie czy ten co jest na razie?Czekam na odpowiedzi do  jutra,bo jutro wielkie otwarcie

piątek, 18 marca 2011

Nowy Nagłówek

Nagłówek zrobiła dla Nas specjalnie wikusia191,za co bardzo dziękujemy,mam pytanie czy on się Wam podoba?Dla mnie jest przesliczny,zakochałam się w Nim,piszcie swoje opinie co uważacie o nagłówku.

czwartek, 17 marca 2011

Spoilery

Dzisiejszy dzień zaczęłam radośnie i taki chyba skończę.5 z kartkówki nieźle!

W dzisiejszych spoilerach pojawiły sie dwie rzeczy,a właściwie kask i skuter lub motor lub motocykl.Na każdym jest flaga Włoch,jest tam jakieś święto?


Pewnie to będą darmówki,a Wy jak myslicie?

środa, 16 marca 2011

Zaległości już nadrabiam !


Dodaje wszystkie wpisy od momentu stanięcia bloga !
Wszystkich pozdrawiam i licze na komętarze które
dają mi motywację :)

Przepraszam :(


Przepraszam Was bardzo że nie pisałam,
ale mój komputer zaczął się palić :( .
Mój tata kupił nowy zasilacz i jest już wszystko OK .
Więc wracam do pisania na blogu...

Jestem zaskoczona!

Jestem zaskoczona!
Kochane moje!
Zobaczyłam dzisiaj na blogu Naszą statystykę
I patrzę wyświetleń w tym miesiącu powyżej 3tysięcy wyświetleń! Jesteście rewelacyjni!A komentarzy wszystkich prawie 700.Oby tak dalej.Widzę,że najbardziej Was zaciekawił wpis o  Rosmaku(?) chyba tak.Wyświetleń ponad 200.Po prostu Was kocham!!!Jak dalej tak będzie,to zrobię Wam konkursiki,dla Was komentujących i odwiedzających,czyli dla Was wszystkich,ale musicie komentować i odwiedzać.Jak w tym miesiącu będzie 6000 tysięcy wyświetleń,to zrobię dla Was loterie,nagrody nie są duże,bo jak już pisałam wszystko oddałam na nagłówek.Ale pamiętajcie,dla Nas ważna są komentarze,wtedy wiemy,że mamy dla kogo pisać.


DZIĘKUJĘ WAM ZA TO WSZYSTKO