sobota, 29 stycznia 2011

Disney chce kupic Stardoll?

Nieoficjalnie tak.Ja nie chcę zmian.Nie będzie moja lalka ubrana w różową sukieneczkę.Nie i koniec!!!W innym razie odchodzę,ze Stardoll.Sami przeczytajcie.

Ciii to jeszcze nie oficjalne ale chcemy kupić Stardoll (chodzi o Disney)! Jeśli nie wiesz Stardoll jest największą  stroną z ubierankami dla młodych dziewczyn z ponad 90 mln użytkowników!

W każdym razie dużo papierkowej roboty przed nami, to jeszcze nie jest oficjalne, ale nie mogliśmy się powstrzymać aby powiedzieć Wam o naszych  planach..  Stardoll będzie przetransformowany prawie cały w ciągu nocy, dla naszego zespołu zaczeła się praca nad nowym i zaskakującym wyglądem strony).  Planujemy  dodać najnowsze rzeczy, bardziej Disneyowskie . Księżniczki Disneya będą tematem przewodnim aby zrobić Stardoll dostępnym i zabawnym dla dziewczyny w każdym wieku. 

Nadal zastanawiamy się czy zmienić może nazwę Stardoll na DisneyDoll, Disdoll, Stardisney, czy PrincessDoll.
 
 
tłumaczenie od Gosi. 


Nie wiem czy to prawda,ale jak sie nawet wejdzie na stronę Disneya to są reklamy Stardoll.Myślę,że z nazwą Stardoll już koniec.


Ale tak łatwo ie poddamy się,wchodźcie na bloga którego założyła specjalnie 
Viivianne-
pod postem wpisujcie sie i możemy zapobiec temu.Już jest około 310 komentarzy.
 
 

Wróciłam

 Już wróciłam z moich ferii.Razem z Klaudią się świetnie bawiłyśmy.Zabawa była super.Już za następny rok chcę znowu pojechać.No to tak.
-na blogu nie będę już pisała o tym wszystkim co było,żeby mieć czas,jeszcze popatrzeć na innych blogach,co było a co nie.
-po za tym,chcę jeszcze trochę pouczyć się i ochłonąć z wrazeń
-pewnie ciekawi Was czemu byłam czasami dostępna na gg i na Stardoll,otóż moim kontem zajmowała się moja siostra,a ona nie pojechała,bo była chora.


No to chyba tyle,bardzo się cieszę,że juz wróciłam,chociaż tam też była fajna zabawa.

niedziela, 23 stycznia 2011

MK start !


Dodałam już 35 MK
mam nadzieję że dużo będzie komentarzy a wyniki w lutym :)
Piszcie pod tym postem pełno pytań a jak przyjade to na nie odpowiem...

MK 35


Co to za gwiazda ?

MK 34


Co to jest ?

MK 33


Co to za rasa psa ?

MK 32


Co to za kolor ?

MK 31


Co to za ptak ?

MK 30


Ile jest wpisów na blogu podjcię pełną liczbę jak np 100,200,300,400...itd ?

MK 29


Co to za zwierzę ?

MK 28


Co to za film podajcie tytuł ?

MK 27


Ile mam lat ?

MK 26


Co to jest ?

MK 25


Co to za roślina ?

MK 24


Co to za film podajcie tytuł ?

MK 23


Co to za pora roku ?

MK 22


Co to za rzecz ?

MK 21


Co to za zwierzę ?

Smutek :(


Już od jutra aż do niedzieli nikt nie będzie pisał na blogu.
Ponieważ ja z Paulą wyjeżamy do Krynice razem.
Będzie to świetna zabawa :)

Mini-konkurs

Tamten mini-konkursik unieważniony.Wiec robię nowy.Jak owoc kocham najbardziej.Podpowiedź jest pomarańczowy
NAGRODA: 5sd(z prowizją)


Kto pierwszy odpowie prawidłowo ten wygrywa

Dobra wiadomość


Dobra wiadomość komputer mi się włączy,on mi się nom-stop zacina ;(
Więc póki mam czas dodam pełno wpisów i aż 15 MK więc liczę na was...
Mmmm..jutro wyjerzdżam ja nie wiem jak ja to przeżyje ;(

Będe tęsknić Klaudia

sobota, 22 stycznia 2011

...+wyniki losowania

No to dzisiaj to juz chyba nie napiszę.Już idę,ze względu na to,że boli mnie od rana brzuch.Nie dziwcie się,że to co powinno być dzisiaj będzie jutro.Pamiętajcie o konkursie na redaktorkę,tylko Wy mozecie na razie pomóc.Co Wam przeszkadza,że tydzień spędzicie trochę więcej czasu na kompie.A i jak ktoś się jeszcze dzisiaj zgłosi to otrzyma ode mnie 5sd(z prowizją)

A dzisiejszą wylosowaną osobą jest   ASHLEY1843
Brawo!!! Zgłoś sie do mnie po reklamę w poście.



Mini-konkurs

W tym mini-konkursie można wygrać 5sd(z prowizją)


Należy napisać jak moja mama i tata mają na imię?Tego nigdzie nie znajdziecie zgadujcie.Każdy ma po 3 próby.



Jak wygrasz to po nagrodę zgłoś sie do jutra do godziny 20.00
LOSUJĘ

Wybó dnia

Dzisiejszy wyborem dnia jest sukienka.Sukienka jest ze sklepu Bisou i kosztuje 15sd.Jest tylko dla ss.Jak Wam sie podoba,mi bardzo,bym kupiła,ale nie jestem ss.

Pamiętacie?

Pamiętacie o tej promocji adminów?O tej z okazji 90.000.000 mln użytkowników?Więc,dzisiaj jest weekend i i mozna juz kupować a w poniedziałek oddadzą nam 50% A co Wy o tym sądzicie,bo ja chyba zrobię małe zakupy.A i mini-konkurs chyba też,żeby mozna było coś jeszcze kupić.

Darmowy płaszcz

Dzisiejszą darmówką jest płaszcz.To jest płaszcz o którym pisała Wam Klaudia w spoilerach i go pokazywała.
Aby go mieć wystarczy:
1.Wejdź na goproxing.com
2.W okienko wpisz: stardoll.com
3.Zaloguj się
4.Gotowe!!! Płaszcz będzie w torbie obok szafy.

I jak Wam się podoba???

...+ konkurs na redaktorkę

Kochani!!!
Jak wiecie Klaudia niedługo wyjeżdża a teraz ma chyba popsuty komp.A ja nie czuję się najlepiej,dopiero teraz wyszłam z łóżka,żeby coś napisać na blogu.Dlatego,konkurs na redaktorkę.Redaktorka na razie będzie pisała na okres próbny,czyli ten jeden tydzień.A potem jak się sprawdzi to zostanie z Nami.Aby zostać redaktoką:
  • Musisz umieć robić screeny i wstawiać obrazki do postu (jak nie wiesz jak sie robi screeny to zapraszam do zakładki F.A.Q.
  • Nie musisz umieć robić spoilerów - ja się głównie Nimi zajmuję
  • Jakieś mini-konkursiki raz na kilka dni nie zaszkodzą
  •  Pisownia,żeby dużo błędów nie było w poście


No to chyba tyle ile musisz wiedzieć,jednak,żeby z Tobą pisać muszę trochę o Tobie wiedzieć,więc napisz
  1. Jak masz na imię?
  2. Czym się interesujesz,jakie jest Twoje hobby?
  3. Czy jesteś miłą,grzeczną,pomagającą osobą?
  4. Dlaczego chcesz tu pisać?
No to tyle wystarczy.Niedługo dodam kilka instrukcji na darmówki.

Pozdrawiam Was gorąco!Buziaki!

piątek, 21 stycznia 2011

Darmowy kameleon


Darmowy kameleon z Zaplątanych aby go zdobyć :


2.W biały pasek wklej: www.stardoll.com/en/cinema/?id=221
3.Zaloguj się !
4.Gotowe ;)

Smutna wiadomość


Kochani jadę na ferie zimowe w poniedziałek rano :(
Więc Paula za mnie będzie pisać więc blog dalej będzie na bierząco.
Czytajcie i komentujcie bo to Paule uszczęśliwi :*
Wyjerzdżam na tydzień to tylko 7 dni i jadę na narty do Krynicy.
Bierze z sobą mojego zwierzaka mam nadzieję że śnieg będzie padał i będę się świetnie bawić...
Piszcie pytania pod tym postem,jak przyjade to na nie odpowiem:)
Będe za Wami tęskniła...
A nie wiem czy będe mogła dodawać jutro posty bo kąputer mi się popsuł.
Właśnie piszę z kąpa mojej babci pozdrawiam :*

Dzień Babci i Dziadka


Życzymy wszystkim babciom: zdrowia,szczęścia i spełnienia marzeń...
A oto wierszyk dla Babciów:

Jak babciom wyznać mamy że je kochamy?
Jak Je zapewnić o tej miłości ?
Jak życzyć w dniu Ich święta szczęścia promieni ?
Babcie popatrzcie do kwiatuszka bo w nich są nasze serduszka :*

Życzymy wszystkim dziadką: zdrowia,szczęścia i spełnienia marzeń...

A oto wierszyk dla Dziadków:

Żyjcie dziadziusiowie nam sto lat !
Niech Wam zdrowie i siły służą.
Niech troski żadne Waszego czoła nie chmurzą.
Z wnuków bądźce zawsze rad niech Was kocha cały świat :*

HB


Najnowszym HB jest bluzka akurat w moim stylu ;)
Jest już ona w starplazie i kosztuje 12 sd a jest tylko dla ss !!!

Ukryta lalka




Ukryta lalka :(
Lalka jest z Zaplątanych to roszpunka.
Byłam na filmie jest czadowy więc polecam...
A jeśli chcecie ubrać Roszpunkę to tu macie link :
http://www.stardoll.com/pl/dolls/156/Disney_Tangled.html

Kourtney Kardashian



Oto dzisiejsza lalka dla ss :)

Darmowa bluzka


Aby ją zdobyć :
1.Zmień proxy na : 195.84.48.28 port 80 lub 89.253.113.228 port 80
3.Zaloguj się :)
4.Zapisz się do klubu
5.Jeśli jesteś już zapisana do klubu iCarly to musisz wejść na http://www.facebooksurfing.info/ lub http://www.surfaanonymt.se/ albo www.proxysmart.info/
7.Zaloguj się
8.Gotowe :D

Spoilery


Oto spoilery z Zaplątanych...
Oby to były darmówki :)

Wyniki

Ogłaszam dziś wyniki z losowania.


Mało osób się zgłosiło,bo tylko 3.;(
No cóż myślę,że potem będzie lepiej.
No to przechodzimy do wyników.

__ajcila__ - nr.5 NAGRODA: 5sd zgłoś się do __dusia__
Asiulka515 - nr.7 NAGRODA: 5sd zgłoś się do mnie (misspaula267)
Carmenitta. - nr.8 NAGRODA:niestety nic


Nagrody nie są duże,ale zawsze stardollary się przydadzą.

Po nagrody zgłoście się do 22stycznia do godz.20.00 w innym razie nagroda przepadnie!!!


Edit: Jak Wam sie podoba nowy wygląd bloga?Napiszcie opinie.

czwartek, 20 stycznia 2011

Nagłowki

Kochani!!!
W komentarzach napiszcie który nagłówek Wam się bardziej podoba.To ten ustawimy.

Nr 1



Nr 2




No to piszcie w komkach,i piszcie co byście w tych nagłówkach zmienili.

Mam pomysł...


Mam pomysł na ekstra nazwę bloga :)
Jeśli Pauli się spodoba ustawiamy.
Podoba wam się z kometarzy wylosuję 2 osoby które dostaną 5 sd :)
Więc nie ździwcię się jeśli tego bloga już nie znajdzie !!!

Usunięte ozdoby :(


Na stardoll zostały usunięte
z starplazzy wszystkie świąteczne dekoracje.
Było tak ładnie,tęsknie za tym wystrojem :)
A wy tęsknicie,ciekawe co Admini przygotują z okazji walentynek ?

Nowa opcja w albumach


Przeglądając mój album znalazłam nową opcję.
Jest ona taka że teraz możemy dodawać zdjęcia zrobione stardollowym aparatem do albumu.
Teraz możemy nasze chwile z stardoll z miłą chęcią upamiętnić w albumie.
Podoba wam się ta opcja bo mi bardzo a i dodam jeszcze że zdjęcia można obracać zmniejszać itd.

Nowy wzór




Dzisiaj pojawił się nowy wzór do zaprojektowana są to (leginsy) wzór kosztuje 8 sd
Będziecie projektować,bo ja tak
Podoba wam się ?

Zmiana i to fajna


Hej na stronie głównej na stardoll oczywiście pojawiła się informacja
o metamorfozie naszych dollek...
Z początku nie wiedziałam o co chodzi ale się skapłam chodzi o to że
Admini postarali się urzeczywistnić twarze naszy lalek wiecie urzeczywistnili usta,oczy,nosy...itd naszych lalek :)

Podoba wam się wygląd waszych lalek?
Bo mi bardzo :)

Spoilery

I znowu spoilery,dzisiaj ciąg dalszy.Ta złota sukienka,to była darmowa poprzez link.
I jeszcze spoilery sklepu TINGELING



Porównajcie sobie jeden spoiler do drugiego,za duzo różnicy nie ma.

Darmowy szczurek :)


Aby go zdobyć:


1.Wejdź na : http://www.4proxy.de/
2.W puste okienko wpisz: http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=910 3. Zaloguj się na Stardoll
4. tam, gdzie poprzedni adres wklej:
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=910
5. Gotowe, darmówka czeka w prezencie od Admina.

Będziecie robić? Podoba Wam się darmówka?

Sklep

Sklep DECADES znowu się pojawił w Starplazie!!!Na serio,ikonka jest,sklep jest ubrania też są!!!Kupujecie?Na ostatnim piętrze mi się wydaje,ze takie ubrania na pewno były!!!A Wam jak się wydaje?Ja poznaję.Nie wiem,moze oś kupię.

Darmowa figurka


Aby ją zdobyć wystarczy tylko wziąść udział w tym konkursie

P.S Polega on na zrobieniu secenerii pt '''Pokaż siebie w tańcu'' .

Konkursy




A oto dwa nowe konkursy tu macie link to qiuzu :
A tu macie link to ubieranki :


P.S Nie dostaniecie za te konkursy darmówek :(


Wiadomość od Adminów...


Kolejna wiadomość od Adminów dotyczy jakiś dwuch zagranicznych klubów...
Tylko mają wyróżnienia super specialny mam nadzieję że dlatego że będzie mnóstwo darmówek i takich innych rzeczy ?