sobota, 25 grudnia 2010

Imprezy




Chciałam właśnie zorganizować impreze gdy właśnie paczę i za 0 sd zostały tylko 2 wnętrza.Jak tak dalej pójdzie to będzie coraz mniej imprez i za każde z wnętrz będzie trzeba płacić.A reszta wnętrz kosztuje 5 sd.Co o tym myślicie ?


Według mnie oni chcą jak najwięcej zarobić

3 komentarze:

  1. Zaniedługo to tylko idioci będą płacić za impre !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sądzę że będzie jakaś niespodzianka że menadrzeriwe zrobią tak że będzie się ozdabiało pokoje na imprach ;) (malowało ściany)

    OdpowiedzUsuń

Tylko tyle napiszesz ?
Zostawiajcie swoje nicki na stardoll :)