Zapewne słyszeliście już o tym.
Nie ma się czego bać,to tylko tak jakieś dzieciaki pozakładały konta i się bawią w zastraszanie.
Jeżeli nie wierzycie to napiszcie do Gosi_Stardoll ,że boicie się tej mafii a ona Wam odpowie,że nie ma się czego bać.Na prawdę jakaś rewolucja na blogach,np u Gosi (I_am_collector) u Darii nie ma się czego bać,jak shakują jakieś konto,to wtedy bójcie.Jak ktoś woli dmuchać na zimne,to pochowajcie swoje cenne rzeczy do schowka.Pokoje pozamykajcie.Mówię o tych którzy są ss i mają z 5 pokoi i z 4tyś sp.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Tylko tyle napiszesz ?
Zostawiajcie swoje nicki na stardoll :)