wtorek, 18 stycznia 2011

Spoilery

Tak mnie ciągnie do sprawdzania spoilerów,że musiałam.Tak lubię je robić.
A w spoilerach pojawiły sie chyba lalki z P&E.Tylko,że dwie??
Nie wiem,pewnie jakiś błąd.

I co o tym sądzicie??

2 komentarze:

  1. no ja dostałam laleczke a ta druga to pewnie na następny miesiąc a co tu robi ta kokarda :D
    to pewnie darmówka

    OdpowiedzUsuń

Tylko tyle napiszesz ?
Zostawiajcie swoje nicki na stardoll :)